Територіальні органи ДФС
у Луганській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Відповідь на виступ В. Ландика, народного депутата України V та VI скликання на інтернет-теле-пресс-конференції, яка відбулася на телеканалі «ІРТА»

11.07.2018 -

Що стосується обмежень на проведення органами державного нагляду (контролю)

Минуло більш як 4 роки з моменту початку антитерористичної операції у Луганській та Донецькій областях. За цей час законодавство України, в тому числі і податкове законодавство України, приведено у відповідність до реалій сьогодення.

Так, Законом України від 23 березня 2017 року № 1989-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» встановлено, що тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, для платників податків, які станом на 14 квітня 2014 року мали місцезнаходження (місце проживання) на тимчасово окупованій території, що визнана такою відповідно до Постанови Верховної Ради України "Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями", або в населених пунктах на лінії зіткнення, та/або платників податків, які мають об'єкти оподаткування місцевими податками, зборами на цих територіях, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у п. 38 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України.

Таким чином, нарахування та сплата податків і зборів на територіях Луганської та Донецької областей дійсно відбувається з особливостями.

Що стосується обмежень на проведення органами державного нагляду (контролю) контрольних заходів у 2017 та 2018 роках, то такі обмеження не поширюються на органи Державної фіскальної служби України, про що зазначено у постанові КМУ від 18.12.2017 № 1104 «Про затвердження переліку органів державного нагляду (контролю), на які не поширюється дія Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

 

Що стосується безпосередньо перевірки ДП «Центральний ринок міста Сєвєродонецька»

Відповідно до коригування плану-графіку перевірок на 2018 рік, затвердженого 13.04.2018 в. о. Голови ДФС України М. В. Проданом, Дочірнє підприємство «Центральний ринок міста Сєвєродонецька» Луганської обласної спілки споживчих товариств включено до плану-графіку проведення документальних планових перевірок суб’єктів господарювання на 2018 рік на червень місяць.

Фахівцями ГУ ДФС у Луганській області 20.06.2018 розпочато перевірку підприємства на підставі Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та наказу ГУ ДФС у Луганській області від 06.06.2018 № 631 з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за 2015-2017 роки.

Під час перевірки перевіряючими Головного управління ДФС у Луганській області відповідно до п. п. 20.1.9 п. 20.1 ст.20 Податкового кодексу запропоновано проведення інвентаризації основних засобів, товаро-матеріальних цінностей.

Згідно з наказом ДП «Центральний ринок м. Сєвєродонецька» Луганської облспоживспілки № 54 від 22.06.2018 інвентаризація основних засобів та торгових місць, які належать ринку, проведена 23 червня 2018 року уповноваженими особами - контролерами ринку у присутності перевіряючих.

Під час інвентаризації фактичні перевірки суб’єктів господарювання, якими здійснюється торгівля на території ринку, ревізорами ГУ ДФС у Луганській області не здійснювалися.